فروش توری و پروفیل پنجره های دوجداره upvc

فروش توری و پروفیل پنجره های دوجداره upvc, فروش توری,فروش پنجره دوجداره, فروش توری درب پنجره خانه و اداره

فروش توری و پروفیل پنجره های دوجداره upvc

بهرام پروهان

هر پنجره‌اي را با دو جداره كردن شيشه باعث بالا رفتن كارآيي و مقاومت آن مي‌شود، به ويژه اگر پنجره‌هايي كه توری روي آنها نصب شده واز پروفیل های استاندارد هم در پنجره ها به کار رفته باشد برای خرید این مدل از پنجره ها می توانید به شرکت های فروش توری و پروفیل پنجره های دوجداره upvc مراجعه فرمایید.
 چندین دهه است که تکنولوژي ساخت پروفیل پنجره های دوجداره در کشورهاي بزرگ دنیا متداول گشته و محصولات فوق به دلایل امتیاز خاص و منحصر به فرد خود توانسته اند به سرعت در سایر کشورها نیز مطرح شود چرا که یکی از عوامل موثر و مهم در ارزیابی فنی و شیمیایی کیفیت درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی واکنش پروفیل پنجره های دوجداره در برابر نور خورشید می باشد. آنچه باعث تغيير رنگ يا استحکان رنگ پروفيل مي شود، ترکيب و فرمول استفاده از استابيلايزرها پايدارکننده هاي پودر پي وي سي است. مهمترين استابيلايزر، تيتانيوم دي اکسايد است که ميزان مصرف اين مواد اوليه در تغيير يا پايداري رتگ پروفیل پنجره های دوجداره نقش اساسي دارد. اطلاعات و مطالعات منتشره توسط نهادهاي بين المللي نشان مي دهد که ايران از حيث تابش مستقيم نور خورشيد و اثر گذاري آن بر کيفيت محصولات شيميايي جزو کشورهاي خطرناک محسوب مي‌شود و احتمال تغيير رنگ پروفيل هاي يو پي وي سي در ايران بيش از ديگر کشورها ارزيابي شده است. https://upvc.pro/ باید توجه کرد که شکل ظاهری پروفیل پنجره های دوجداره در هنگام آزمون استاندارد و همچنین در هنگام استفاده از پروفیل در ساخت در و پنجره دو جداره یو پی وی سی بسیار مهم است که باید دارای رنگ ثابت و یکنواخت بوده و سطح آن از هر گونه ترک و جسم خارجی و حفره به دور باشد. اما اگر در هنگام تولید زد گی کوچکی روی پروفیل پنجره های دوجداره ایجاد شود اگر روی ظاهر و عملکردش در ساخت درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی تاثیر نداشت قابل چشم پوشی است.
پروفیل پنجره های دوجداره upvc یکی از مطمئن ترین و پرمصرف ترین مواد اولیه در ساخت در و پنجره ساختمانی بوده و مشخصه اصلی آن زیبائی و استحکام می باشد. سبک وزنی، خمش پذیري، عایق بودن در مقابل حرارت و الکتریسیته، مقاومت در برابر مواد شیمیائی و بیولوژیک قابلیت تبدیل به سطوح صیقلی، قابلیت تلفیق با مواد افزودنی مختلف و بالاخره انعطاف پذیري در کاربردهاي متعدد، پلیمرهاي مزبور را به مناسب ترین جایگزین براي آلیاژهاي فلزي و غیره فلزي در صنعت در و پنجره سازي تبدیل نموده است. پروفیل پنجره های دوجداره یو پی وی سی قابلیت عرضه در رنگهاي مختلف را دارا می باشد.
موسسه استاندارد و تحقیقات ایران تنها نهادی در کشور است که استانداردهای ملی ایران راتعیین میکند و بر همین اساس این موسسه استانداردی برای ارزیابی کیفیت پروفیل پنجره های دوجداره های بامقاومت ضربه ای بالا که در ساخت در و پنجره دو جداره یو پی وی سی به کار میرود در اختیار دارد که به عنوان مبحث ۶۸۴۰ شناخته میشود.به طور کلی هدف ازایجاد این استاندارد یکسان سازی و تعیین ویژگیهای پروفیل پنجره های دوجداره های با مقاومت ضربه ای بالا که درجهت تولید پنجره دو جداره و سه جداره یو پی وی سی از آنها استفاده میشود.
در استاندارد ۶۸۴۰ واژه ها و اصطلاحاتی آمده که کاربرد زیادی دارد که عبارت اند از:
۱-پروفیل: که عبارت است از طول ماده اکسترودی با برش عرضی معین و مشخص.
۲-پروفیل اصلی: که در درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی پروفیلی است که وظیفه تحمل مقدار بار یا وزن را تحمل می کند.
۳-پروفیل ثانویه: که در درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی پروفیلی است که وظیفه تحمل وزن یا بار را بر عهده ندارد.
۴-سطح قابل دید: وقتی که در یا پنجره یو پی وی سی بسته است سطح قسمتی که قابل دیدن است را سطح قابل دید گویند.
۵-مواد قالب ریزی شده: که در تهیه پروفیلها این مواد باید دارای مشخصات موجود در استاندارد باشد.
فروش توری و پروفیل پنجره های دوجداره upvc
شکل ظاهری و شرایط تولید حین فرآیند تولید انواع سطح مقطع پروفیل پنجره های دوجداره, مقاومت در برابر ضربه ناشی از سقوط جرم دردمای پایین, رفتار پس از گرم شدن, تست جرم واحد طول, برگشت حرارت, تست ابعاد و هندسه پروفیل پنجره های دوجداره, تست کجی, تست جوش, که ما به توضیح تعدادی از این آزمایشات میپردازیم: https://upvc.pro/
-شکل ظاهری و شرایط تولید حین فرایند تولید انواع سطح مقطع پروفیل پنجره های دوجدارهupvc  تعداد نمونه های مشخصی جهت انجام آزمایشات از تولید اخذ می گردد. این نمونه ها پس از بررسی شکل ظاهری بمدت ۱۲ تا۲۴ ساعت در آزمایشگاه نگهداری شده و سپس مورد تستهای مختلف طبق استاندارد قرار میگیرد. سطوح خارجی پروفیل پنجره های دوجداره که در معرض دید قرار دارند لازم است دارای رنگ سفید یکنواخت بوده و عاری از هر گونه اجسام خارجی, حفره, ترک, حباب و سایر معایب باشند.
-مقاومت در برابر ضربه ناشی از سقوط جرم در دماهای پایین : در این آزمایش ابتدا ۱۰نمونه ۳۰cm در دستگاه freezer قرار داده وتا دمای ۱۵c به مدت حداقل یکساعت نگهداری می شوند سپس توسط جرم ۱kg از ارتفاع ۱۵۰۰mm مورد تست ضربه قرار میگیرند .
-رفتار پس از گرم شدن:۲۲cm بمدت نیم ساعت در دمای ۱۵۰ درجه سانتیگراد گرم شده سپس در دمای محیط خنک میگردد و پس از انجام آزمایش نمونه باید فاقد هرگونه تغییر شکل ظاهری (اعم از چروک, ترک, …) باشد.

بهترین پروفیل


-برگشت حرارت: سه مقطع پروفیل پنجره های دوجداره ۲۲۰mm انتخاب و با دو خط به فاصله تقریبی ۲۰۰mm در دو سمت سطح به صورت عمود بر محور پروفیل پنجره های دوجداره نشان گذاری می شوند. این نمونه پس از نشانه گذاری در کوره با دمای ۱۰۰درجهc بمدت یکساعت قرار میگیرد. وپس از خنک شدن در دمای محیط مجددا نشانه ها اندازه گیری می شود. برای هر نمونه و هر جفت علامت, ضریب برگشت حرارت به درصد محاسبه میشود.
مقاطع مختلف فروش توری و پروفیل پنجره های دوجداره upvc
باور غلطی در میان برخی رایج شده است که مثلا پروفیل پنجره های دوجداره سری ۷۰ از ۶۰ استحکام بیشتری دارد. در یو پی وی سی اینگونه نیست. در پنجره یو پی وی سی همه چیز به پروفیل پنجره های دوجداره گالوانیزه ارتباط پیدا می کند. بنابراین اگر در دو نوع پنجره ای که با پروفیل پنجره های دوجداره های یو پی وی سی با سطح مقاطع متفاوتی ساخته شده اند، سایز گالوانیزه ها نیز یکسان باشد، این دو نوع پنجره توان و استحکام یکسانی خواهند داشت. https://upvc.pro/
فروش توری و پروفیل پنجره های دوجداره upvcعبارتند از ویستابست، وین تک، وکا آلمان، آلوپلاست وغیره که هر کدام دارای استاندارد و کیفیت خاصی می باشند. توری های رولینگ: توری های رولینگ نوعی از توری های بازشو مخصوص پنجره یو پی وی سی هستند. این نوع توری دارای یک رول بوده که پارچه توری روی آن پیچیده می شود. رول توری حالت فنری داشته و به محض رها شدن توری از قفل، پارچه توری به سر جای خود باز می گردد. این نوع توری دارای دوام و استحکام بالا بوده و از طرفی به علت عدم ایجاد دید مزاحم، کاربرد بسیار دارد.
فروش توری و پروفیل پنجره های دوجداره upvc دراین شرکت پنجره یکی از معتبرترین شرکت های فعال در صنعت توری درب و پنجره یو پی وی سی در ایران است و سعی دارد تا به تمام نیازهای مشتریان پاسخی شایسته دهد و پس از چندین سال کار در این صنعت موفق شده است تا لبخند رضایت مشتریان و مصرف کنندگان را نسبت به محصولات و خدمات خود به دست آورد. اعتماد مشتریان و مصرف کنندگان به این شرکت و بهره مندی از کادر متخصص و دارای مهارت بالا در تولید و نصب تمامی محصولات باعث موفقت این شرکت تا به امروز شده است.
یکی از مهمترین عوامل اثرگذار بر کیفیت و مقاومت توری های درب و پنجرهupvc ، به استفاده تولید کنندگان از نوع مواد اولیه اعم از یراق آلات، پروفیل ها و توری ها برمی گردد. که به همین دلیل در این شرکت همواره استفاده از با کیفیت ترین و مرغوب ترین مواد اولیه و دیگرملزومات به کار رفته در ساخت درب و پنجره یک اولویت و راهبردی همیشگی بوده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: